Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Helg - någon?

Kategori: Allmänt, Parhäst no 3, att skriva, dagbok, vi som skriver

Någon mer som är sugen på helg? Själv har jag haft en galet intensiv vecka med sena kvällar rakt igenom av olika anledningar. Målet för imorgon får bli en rejäl sovmorgon. Sen är det släktkalas följt av bebismys med lillebrorsans ungar. 

Brorsan är sladdis och det är en riktig bonus att få uppleva bebismys igen med hans gulliga barn. När han var liten kände jag mig som en mamma till honom, nu känner jag mig som en mormor! 

Söndagen är vikt åt nästa kapitel i parhäst no 3, såklart! 

Köpte ved för ett tag sen men har inte hunnit sitta ner tillräckligt länge för en brasa sedan dess. Jäkligt trött på att frysa. Hoppas även på brasmöjligjeter denna kalla, gråa helg. Inte en solglimt syns på mobilens väderapp framöver. 






Kommentera inlägget här: