Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Nej varje dag

Kategori: Allmänt, att skriva, dagbok, vi som skriver

Godmorgon! 

Slås av hur beundransvärd självkontroll jag ändå har. Som varje dag passerar - och står i kyla och rusk precis utanför i väntan på bussen - denna mysiga bar utan att gå in för ens en liten sipp av vin. 

AW-dags!
Igår blev det slag i saken - aw hade bokats med mitt gamla pluggäng från juristlinjen. 
(Man skulle kunna tro att jurister är tråkiga men det är helt fel - när man lämnar yrkesrollerna har man mycket att ta igen efter allt stelt man uppbådat så brukar bli särskilt glatt och livat. Och som ni förstår är jag inte alls partisk. 😉)

Flera blev hemma sjuka men så är det ofta och blir alltid trevligt ändå - så även denna gång. 

Nu tar vi sats för en ny dag och hoppas den blir riktigt bra! 






Kommentera inlägget här: