Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Royaltyredovisning no 1

Kategori: Allmänt, Roman, Utgivning, att skriva, dagbok, vi som skriver

Nämen nu märker jag hur stressad jag varit på slutet. Hittade av en slump ett flera veckor gammalt mail med första royaltyredovisningen för Dödsrensaren som hade gått mig heeeelt förbi. Stort ändå! Känns tryggt och bra att slippa oroa sig för redovisningsstrul, särskilt efter alla turer kring ett visst annat förlag den senaste tiden. 

Annars är hjärnan i svettkoma just nu och jag fortsätter min inslagna skrivpaus. Är otroligt skönt med lite fritid som omväxling! 

Idag kommer familjen hem igen och ordningen är återställd! 

Svettig & groggy på väg hem från jobbet sent igår efter 13 h i Stockholms tropiska hetta. Men man ska ju inte klaga osv osv.


Kommentera inlägget här: