Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Svaghet

Kategori: Allmänt, Parhästen, att skriva, dagbok, vi som skriver

Det här med att visa svaghet är inte min starkaste sida, det kanske ni har märkt? Men nu när jag är äldre pch mår dåligt går det liksom inte att låtsas som inget och köra på ändå, som det gjorde när jag var yngre. Nu är det soffan som gäller och vila sig tillbaka i form.

Jag mådde superdåligt av andra vaccinsprutan men kanske främst av att ligga på soffan och inte orka göra något och ja, vara svag helt enkelt. Att få saker gjorda är något av det jag gillar bäst. 

Sammanfattningsvis gjorde jag inget igår förutom att må skakigt och känna mig extremt svag. Hoppas få må bra idag istället. Hälsan först, det påminns jag om varje gång jag är krasslig. Kanske skaffar jag till och med ett gymkort i höst när ett nytt gym öppnar i centrum där jag bor ...

Hade i alla fall troget sällskap





Kommentera inlägget här: