Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Paus i vardagen

Kategori: Allmänt

Tjoho!! Idag är jag ledig för dottern fyller år och då följer jag med en dag till skolan. Så kul!!  Kalasen sparar vi till helgen denna gång så slipper all stress med det idag också, extra skönt! 

Kommer alltid minnas hennes dramatiska födsel, jag fattade inte att jag var på väg att föda förrän halva huvudet var på väg ut. Lyckades hålla emot tills vi var i ambulansen där jag äntligen vågade tillåta mig att krysta. Sån härlig känsla det var att få pressa loss som båda våra kroppar så gärna ville! För mig var det den perfekta förlossningen. Min man var inte lika nöjd :/
Kommentera inlägget här: