Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Obligatorisk läsning

Kategori: Allmänt

Dumskallarnas sammansvärjning. Jag säger bara det!

Det var riktigt rejält längesedan jag läste en bok som jag gillade så mycket. Borde vara obligatorisk för alla att läsa (i alla fall de som också skriver), ser inte hur någon skulle kunna ogilla den. Språket är helt fantastiskt, man vill bara fortsätta. Men, jisses vilka långt dragna stereotyper. Skulle man komma undan med nåt liknande idag tro. Knappast. Snart är den utläst. 

Ingen förläggare att luncha med denna vecka heller. Det hela rann ut i sanden, bara att hoppas på att han ska plocka upp tråden igen efter semestern. 



Kommentera inlägget här: