Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Trött, tröttare...

Kategori: Allmänt

Fy sjutton vad trött jag är. Tidsomställning och en alldeles för intensiv helg, tur det är påsklov snart. Jag har tagit semester hela v 14, + skärtorsdag & långfredag v 13 på det och det blir en riktigt lång ledighet. Gud vad skönt!!
 
Sen är det maj som innehåller massa helgdagar och sol och härligheter. Och juni som säkert blir härlig. Sen semester igen. Och så skulle jag hinna skriva klart manuset där nånstans också ja, fattar inte hur man nånsin hinner bli klar med nånting men ändå får man ju saker på gjorda på nåt skumt sätt.
 
Imorgon kommer ett lite mer intressant eller i alla fall innehållsrikt inlägg som jag hade tänkt skriva idag men inte orkar. Hoppas jag har krafterna imorgon att plita ner det. Den som lever får se. 
Kommentera inlägget här: