Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Värmechockad

Kategori: Allmänt

Puh, med den här galna värmen har det varit enkelt att koppla bort tankarna från skrivet i alla fall. Helgen har varit helt fokuserad på bad & svalka & lite gassande i sol. Känns mycket märkligt att någon ska kunna förväntas jobba i det här vädret. Som tur är vet jag att dagarna går fort. Och sedan kommer det vara lika mycket sommar nästa vecka när jag har semester ser det ut som. 
 
Jag fortsätter redigera under veckan så får vi se hur långt jag kommer. Det dyker upp grejer i huvudet lite nu och då så har en liten lista på mobilen med sånt jag ska börja med att lägga in nu på morgonen. 
Kommentera inlägget här: