Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Översikt förlagsutskick

Kategori: Allmänt

Sådär, nu har jag ett snyggt rutnät som illustrerar alla förlagsutskick jag nånsin gjort. Här ser ni sid ett av två. Rött och lila = refusering av respektive manus. Vitt = hoppet lever. Varje rad är ett förlag eller agent. 
 
 
Har även tagit fram en plan nu för utskick denna vecka. Vill inte gärna hamna i den stora hög som lär drälla in efter semestrarna där i september någon gång. Hoppas få iväg några idag! 
 
Ett av förlagen ville ha foto bifogat, känns lite udda och gör mig inte helt bekväm. Får se hur jag gör med den saken... 
Kommentera inlägget här: