Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

En annan skridsko

Kategori: Allmänt

Igår kväll kom grannen förbi med fyra biljetter till Disney on ice till idag. Kul att se men inget jag hade köpt biljetter till själv. Och vilka priser i shoparna där sen då. 130 kr för en slush i disneymugg. Herregud! 
 
 
 
 
Annars åkte vi lite skridskor själva efter showen (i den lokala ishallen), också har jag lagt upp en text för respons i vår skrivgrupp, fått en småpeppig refusering och skickat ut deckarmanuset till ytterligare två mottagare, ett förlag och en agent. Samt läst vidare i bestseller code. Ska skicka till ytterligare några under januari. Gud vad man hinner och orkar grejer när man har semester. 
 
Barnen klagar på trist jullovsväder (regn varje dag!) så imorgon tar jag med dem för lite skidåkning i Romme över dagen. På lördag blir det skridskor med kusinerna (ishallen igen) och sedan ut med granen på söndag så är julhelgen slut sen. Känner mig MYCKET utvilad! 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2018-01-04 | 20:51:47
    Bloggadress: http://nastasida.blogspot.se

    Jag blev peppad bara av att läsa inlägget :-)
    Jättekul med alla skridskor och skidor och en fin refusering! Allt som inte är standardrefus är en seger!

    Svar: :) Kan ha varit en snäll och peppig standardrefusering men de är i alla fall sjukt mycket bättre ön tråkstandardrefuseringarna de stora förlagen kör med...
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: