Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Svacka igår...

Kategori: Allmänt

Igår var det segt, mycket småplock i texten och allmänt trist humör. Men jag tar mig framåt hela tiden. Ser verkligen fram emot nästa runda, ska bli kul att se om det blivit bättre eller om språket fortfarande kommer kännas spretigt. 
 
Längesen jag hade någon annans text att ge respons på också, saknar det mycket. Det ger så bra distans, inspiration och variation. Så det kanske också är en anledning till att det känns segt och enformigt just nu. Förhoppningsvis vaknar mina skrivarvänner till liv efter semestern snart och skickar över lite nya texter. 
Kommentera inlägget här: