Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Regn, rusk och Barbados

Kategori: Allmänt

Tur att man är van att semestra på västkusten så halva bakluckan är fylld med regnställ, gummistövlar, varma tröjor, jackor och mössor. Utsikten från hotellrummet när vi anlände igår, regn (syns inte så bra på bilden men set öser ner) och bohusfästning.
 
 
Sånt roligt sammanträffande, det ingick middag på hotellet i Kungälv i paketpriset och när vi kommer fram står Barbados turnébuss parkerad framför. Det visade sig att de skulle underhålla till middagen. Sån bra tajming då vi förra veckan köpte hem deras Världen utanför till Singstar så ungarna diggar dem och kunde i alla fall en av låtarna utan och innan! 
 
 
Igår kväll lyckades jag gräva fram datorn ur sina gömmor och ge en respons på en kurstext under kvällen. Skönt, nu är det bara en text kvar denna vecka! Sedan kan jag börja fundera på mina egna kapitels fortlevnad...
 
Idag Liseberg, hoppas på korta köer med tanke på regnovädret :/ 
Kommentera inlägget här: