Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Revansch!

Kategori: Allmänt

Avslutar veckan med en riktig revansch, 4 000 tecken fick jag ut av tågresan denna kalla, gråa majmorgon, kan det vara rekord kanske till och med?! Inte bara vad gäller uselt majväder utan främst avseende antal tecken på en normallång tågresa. Mycket möjligt! 

Bara halva sista kapitlet kvar. Sedan lite redigering (om jag vågar annars skippar jag faktiskt det) och finslipning av följebrevet som jag fått lite synpunkter på från mannen tidigare som jag inte orkat ta tag i och inte riktigt vet hur jag ska få till de föreslagna förbättringarna.

Ingen tvekan imorse. Det finns ingen återvändo. Snart är manuset på rull!
 
Desa fina röda blommor växer bara på eller invid banvallen där tågen går. Kan inte sluta tänka på varför de trivs just där av alla ställen. Alltid intressant med dem som gör annorlunda val, blomma eller människa. 
 
 
Kommentera inlägget här: