Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

En liten rackare i korgen

Kategori: Allmänt

Igår missade jag tåget på grund av denna lilla rackare som jag hittade i cykelkorgen. 

(null)

Så gulligt, vågade inte cykla någonstans med den, hoppas den klarar sig och kan flyga iväg en dag! Men det är bara ett ägg, brukar det inte vara flera? Har dålig koll på detta. 

Skrivet går okej men är rätt oinspirerat. Blandar ihop två karaktärer med varandra vilket krånglar till det. Kanske borde de slås ihop men samtidigt vill jag ha ett större gäng med barn som det handlar om... 

Halvvägs genom veckan idag, tjoho!

Kommentera inlägget här: