Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Ergonomiska positioner

Kategori: Allmänt

Skrivhelg = bekväma arbetspositioner. 

Finns inget bekvämare än att ligga i sängen och skriva. Fångade några bekväma positioner som jag hamnade i under gårdagen på bild. Ergonomiinspiration inför sommarens semesterskrivpass för den som vill ;)  

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

Denna gjorde lite ont i ryggen. Men det var det värt att kunna sitta ute!

Kan inte tänka mig ett bättre jobb än att skriva böcker. 
Igår redigerade jag lite bakåt i texten. Skickade tjugosidor till vår responsgrupp och hoppas någon har tid att läsa så jag får lite inspiration och andra ögon på manuset. Skrev lite nytt och körde responser åt min skrivkompis tillika make. 
Tänk om man kunde ha detta som jobb och inkomstkälla (alternativt om man vunnit oändligt med pengar på lotto...), vore ju helt magiskt! 





Kommentera inlägget här: