Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Tom

Kategori: Allmänt

Känner mig rätt tom idag ovanligt nog. Annars brukar tankarna flyga hej vilt. Helgen kommer lägligt, jag är redo!!

Befinner mig mitt i processen att smälta (det omfattande) lektörsutlåtandet, det ligger där i bakhuvudet och poppar upp då och då. Troligen dröjer det åtminstone några veckor tills jag redigerat klart barn- och ungmanuset och kan ta tag i det så det kommer hinna processas ordentligt.

I helgen blir det två födelsedagsfiranden och start på terminen för min gymnastikgrupp, flickor -12, där jag är ledare. Blir nog kul! 
Kommentera inlägget här: