Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Fortsatt kamp

Kategori: Allmänt

Det är en fortsatt kamp att ta sig fram i detta manus. Måste kämpa för att acceptera det i mitt tycke långsamma tempot. Men gissar att det är en effekt av att arbeta met strukturerat med manuset. Att det man gör tar längre tid men förhoppningsvis inte behöver skrivas om sedan i lika stor utsträckning som om man bara öst på utan eftertanke. 

Kom väl en eller två sidor framåt igår. Hoppas få till några vettiga skrivpass idag också. Har sen semester i år så kanske hinner jag ha ett helt manus klart tills dess ändå. Hade varit riktigt skönt... 

Lunch på ett av mina favoritlunchställen igår i alla fall, SMAK. Såhär mysigt hade jag det när jag väntade på mitt sällskap. 
(null)

Hann med årets "Showtime" i barnens skola också. Alla som vill får vara med, totalt uppträdde 43 stycken grupper med varsitt nummer om ca 1 minut. Galet men roligt! 

(null)

Kommentera inlägget här: