Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Partypåsk

Kategori: Allmänt

Denna bild sammanfattar inledningen på påskhelgen rätt bra.
 
 
(Kortspel, blommor & drinkar)
 
Nu blir det lite mer skötsamt leverne framöver kan man tro, kommer väl kunna leva typ oförändrad for ever nu med tanke på allt konserveringsmedel man fått i sig via påskgodis idag... Konserverad var ordet. Nu däckar jag och sätter mitt hopp till morgondagen. 
 
Har börjat läsa Sargad, som vann nåt pris (jag inte känner till vilket det är) för bästa debutroman 2017. Börjar lite halvtrist men kan nog lyfta. Inledande raderna: En kvinna har anmälts saknad i East Riding. Hon bodde i Hedin, inte långt från där vi växte upp. När Rachel får höra att kvinnan har försvunnit kommer hon tro att det är han.”
Kommentera inlägget här: