Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

På G igen

Kategori: Allmänt

Jaha, idag blir det kontoret och därmed skrivtid på bussen. Känns riktigt nostalgiskt, var väl nästan en vecka sedan jag öppnade dokumentet eller nåt sånt...
 
Nu med insikten att jag ska redigera läääänge. Och det är ok, är ju rätt mysigt att sitta och pula med dokumentet sådär lite finlir som det blir nu när de stora delarna (förhoppningsvis) är kirrade. Tills jag inte vill flytta på annat än kommatecken som Annika var så snäll & tipsade om i kommentarerna. 
 
Det har varit härliga dagar hemma, har mestadels suttit igen i solen och jobbat så har fått en snygg bränna också. Bevis i bild från hundpromenad igår eftermiddag! 
 
 
 
Uppdatering senare på morgonen; 
Ofattbart nog blev det ståplats på bussen, brukar det aldrig vara. Någon vill inte att jag ska skriva denna vecka... Kanske ett tecken på att jag redigerat klart och borde skicka in till förlag istället? Nej, önsketänkande. Tillbaks till verkligheten.
 
Kommentera inlägget här: