Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Blogg-panik

Kategori: Allmänt

Igår var det inte lätt att somna. Jag följer bara en endaste blogg som ni vet och det är Simona Ahrnstedts. Låg i sängen trött och slö efter en heldag på Gröna Lund. Med siktet inställt på min dagliga påhälsning hos Simona. Plötsligt går det inte att komma in på hennes blogg trots försök från både safari, Wikipedia, Facebook, Google och alla möjliga håll. Funkade inte att komma in från någon av mina andra apparater heller. Och hon som släppte sin bok i USA igår och allt, hade sidan blivit överlastad och kraschat? Eller var det ett hackerattentat?

Fantasin är väl lite extra vild just som man ska till att somna.

Så med stor lättnad har jag nu kunnat konstatera att bloggen är igång igen, som om inget hänt. Puh!

För övrigt hänger jag här utan något nytt att rapportera eftersom jag har semester. Kan i och för sig avslöja att jag lider av svår abstinens från skrivandet nu. Så det är i alla fall verkligen något att se fram emot till på måndag när jag ska sätta mig på bussen och slå på datorn igen för första gången sedan jag skickade iväg manus till förlag.

Drömmen lever.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
Kommentera inlägget här: