Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Disciplin!

Kategori: Allmänt

Är så stolt över mig själv och min fantastiska disciplin imorse! 

Trots ett lyxigt rum med en fantastiskt skön säng så gick jag upp kl 6 och skrev 45 min innan den fantastiska hotellfrukosten avnjöts. Känns riktigt bra att jag fick in det skrivpasset och tror dessutom att jag blev klar med kapitlet jag höll på med (blev lite bråttom på slutet så är inte helt säker på hur det gick...)!
 

Sen var jag på jobbet och diskuterade utformningen av ett avtal på några hundra miljoner. Senare idag blir det varmkorvsmiddag på Willys. Älskar kontrasterna i mitt liv! Nu är det helg och våren ska firas in. Må solen lysa på oss. På måndag får jag skriva igen!
Kommentera inlägget här: