Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Ett annat avslut

Kategori: vi som skriver

Gud så trött jag är! Efter en våldsamt intensiv vecka har jag nu en lite lugnare fredag. Med lite tur lyckas jag kanske till och med klämma in ett yogapass på lunchen. Vore välbehövligt!

Helgen bjuder på massa roligheter och förhoppningsvis kanske också lite värme och en skogspromenad. 

En och en börjar jag kunna checka av saker som "den sista före sommaren" vilket är oerhört befriande och tillfredsställande. 

Igår levererade jag in mitt sista råmanuskapitel till fackboken, kapitel 9. Tre dagar före deadline så nu är jag i fullständig fas med tidplanen igen, vilket är värt en liten klapp på axeln till mig själv även det. 

Låt helgen rulla in! 

(null)
Hehe, tågselfie från igår. Syns att det är lite trötthet bakom ögonlocken. 



Kommentera inlägget här: