Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Fackboksbonanza

Kategori: Allmänt, Fackboken, att skriva, vi som skriver

Tjoho, nu är det full fart på fackboksfronten! Missade ju deadline i söndags men idag blir det försenade kapitlet klart för leverans. Sen har jag bara en vecka på mig med nästa för att inte riskera att missa ytterligare en deadline så får fortsätta mata på. Känner mig tio kilo lättare efter att ha tagit mig igenom och tentat av all kurslitteratur om politik och politiska reformer, fingrarna flyger fram över tangenterna.

Idag jobbar jag dessutom hemma så kommer säkert bli ännu bättre fokus. 

Magisk dag igår men tyvärr behövde jag släpa runt på kappa och halsduk jag pälsat på mig på morgonen. Lite bilder nedan vittnar om den härliga vårdagen! 

Lunch invid Musikhögskolan
Försökte promenera in till stan mellan möte och kurs men blev för jobbigt att släpa på allt (kappa, kavaj, kursmaterial till 20 deltagare, dator mm.) så fick ge upp efter nån halvtimme och hoppa på en buss.

Lämnade tyvärr området utan att ha fått i mig en droppe : )

Hann dock strosa förbi Marinstaden, wow alltså! Fick Nederlandsvibbar.

Kommentera inlägget här: