Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Vila

Kategori: vi som skriver

Nu pratar vi inte om den sista vilan här utan helt vanlig trött efter en kämpig arbetsvecka-vila. Igår kväll var jag heeelt slut och låg som en urkramad disktrasa efter att ha klämt en halv pizza (vegetarisk). Som tur var hade maken energi att rodda hund och annat fix. 

Har nu ställt klockan en halvtimme senare än vanligt så jag gick upp halv sju istället för klockan sex, har bokat upp mig på ett yoga-pass på lunchen och jobbar hemma med få möten. Hoppas det ska hjälpa för att återfå energin! Vill ju verkligen orka skriva ett kapitel i parhästen i helgen, gör vi det har vi bara tre kapitel kvar sedan innan vi är i mål med en första version. Smått magiskt att känna doften av mållinjen!
Kommentera inlägget här: