Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Skrivpaus

Kategori: vi som skriver

Hm, blir skrivpaus igår och antagligen också idag och imorgon. Ibland är fokus helt enkelt bara någon annanstans. Möjligen att jag kan orka ge lite respons på makens kapitel från helgen. 

Söndagen kan bli första gången kanske ever jag missar en deadline om inte vindarna vänder och jag lyckas knåpa ihop ett kapitel till fackboken, just nu känns det oöverkomligt och det är ju faktiskt inte hela världen att vara några dagar sen för en gångs skull. Även solen har sina fläckar och så vidare. 

Hoppas på en bra dag för alla med ljus i horisonten! 




 




Kommentera inlägget här: