Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Trötter

Kategori: Allmänt

Var otroligt trött igår. Orkade inget på väg in till jobbet. Fick lite, lite, ytterst lite gjort på väg hem.

Fasar för en jobbresa imorgon då jag ska åka med ett plan som går klockan 6 från flygplatsen på andra sidan stan. Har inte ens vågat börja räkna på till vilken tid taxi måste beställas. 
Får nog för att vara på säkra sidan räkna bort torsdag som skrivdag och börja med parhästen redan idag. Minns med fasa den tidiga morgonen på Athens flygplats i höstas. Gick bara inte att tänka hela den dagen. Nu ska jag dessutom sitta i möte i Bryssel hela dagen och flyga tillbaka hem sent på kvällen. Jösses. Kan hända att inget blir skrivet på fredag heller sådant vrak jag kommer vara. Tur att det gick så bra förra veckan :/ 
Inatt sov vi på soffan på grund av hög feber etc. hos dottern. Så sorgligt att se henne sån här, även om det bara är en tuffare förkylning eller på sin höjd influensan så skär det i mammahjärtat. 

(null)

Snart går vi in i vabruari så bara att vänja sig vid detta tillstånd antagligen... 

Kommentera inlägget här: