Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Där satt den!

Kategori: Allmänt

Hemma igen från årets sista jobbresa med övernattning, halleluja! Gick bättre denna gång. Dels för att jag fick lunch och dels för att jag laddat med detta:

(null)

Bjöd kursdeltagarna också vilket alltid är uppskattat. Så gulligt hur vuxna blir barn på nytt när man skakar en påse lösgodis framför näsan på dem :)

Skrivet gick över förväntan. Kapitel 23 i parhästen blir antagligen färdigt nu på väg in till jobbet. 

Idag ska jag delta i en timmeslång paneldebatt om hur det offentliga kan bli en attraktiv kund till privata aktörer, hur får vi de bästa leverantörerna att vilja jobba mot det offentliga med andra ord. Mitt livs första paneldebatt och 98 anmälda personer i publiken. Mitt jobb är verkligen roligt och omväxlande, får se om jag gillar det lika mycket efter debatten är genomförd :/
Kommentera inlägget här: