Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Skrivresa no 3

Kategori: Allmänt

Wow, nu har vi (jag & maken) kommit till skott. Fixat hundvakt, barnvakt och bokat skrivhelg nummer tre i ordningen. Efter Uppsala (2017) och Västerås (2018) kommer vi bege oss till Nyköping i slutet av juni. Västerås kändes väl långt bort så vi har minskat ner sökradien för att inte spilla värdefull skrivtid.

Nu längtar jag som en galning till sista helgen i juni när detta ska gå av stapeln! Lär vara lätt att få arbetsro inne på hotellet vid den tiden eftersom alla väl är ute och froterar sig i sommarvärmen, kan man hoppas... 
När man bokade rummet ingick både frukost, after noon Tea och middag, har jag aldrig sett förut (om man inte bokat någon typ av kostsamt paket förstås) så kändes sjukt prisvärt med 2 700 kr totalt för oss båda för övernattning två nätter, 2 frukost, 2 middag.

Kommentera inlägget här: