Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Kulturhuvudstaden?

Kategori: Allmänt

Helt ok skrivpass i torsdags trots viss baksmälla och sömnbrist efter konserten. 

Blir så sugen på att insupa kultur med barnen i sommar. Det finns så mycket kul att göra i Stockholm, tips finns här!

Nu tror jag att det blir en lugn jobbperiod med massa tid att förbereda mig inför hösten. Har redan börjat komma en del autosvar när man skickar mail till folk. Ett bra tecken! 

Bra helg avslutades med heldag på Gröna Lund med barnen och deras kompisar igår. Blev mest att hålla sockervadd för min del men jag fick sitta och titta på glada barn i solen hela dagen så är mer än nöjd. Dock sträckte jag bäckenet i Flygande mattan så har sjukt ont i höft och ner i vänster ben idag. Blir till att stretcha inför nästa vända dit.

(null)


Idag på morgonen blir det responsarbete. Sedan förhoppningsvis eget manusarbete på vägen hem.

Tack alla ni som följer denna blogg! Jag är så glad att ni hänger här tillsammans med mig :) 


Kommentera inlägget här: