Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Lugn start på veckan!

Kategori: Allmänt

Det blev en bra ingång till ungarnas skolstart igår. Lugnt på jobbet också såhär dagarna innan jag slutar, så fick infall på en reashoppinglunch.
 
 
Som vanligt var det nya skor som lockade mest, spana in dessa till våren!
 
 
Redigeringen flyger fram. Är ju helt ledig på fredag (mellan jobb, för första gången sen jag slutade plugga 2005). Ser så himla mycket fram emot den dagen.  Med tanke på att jag då kan ägna mig helt och fullt åt mitt manus (med undantag för obligatorisk hundpromenad) känns det fortfarande rimligt att det kan bli färdigredigerat och ivägskickat till förlag då! 
 
Och ett personligt meddelande till Annika om du läser detta, har försökt kommentera de senaste två inläggen på din blogg men får Inte kommentarerna att publiceras :(  Förmodligen handhavandefel från min sida dock med tanke på hur (o)teknisk jag är...
Kommentera inlägget här: