Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

En dag som fri!

Kategori: Allmänt

Idag och över helgen är jag en helt fri kvinna utan anställning hos eller förpliktelser till någon. Skönt! 
 
Shoppade lite böcker för att fira på väg hem från jobbet igår. Kommer sakna att jobba granne med en av Sveriges mest välsorterade bokhandlar. Båda böckerna enligt boktips från förlagspodden inför jul. Nu vill jag veta vad det är (dessa får tjäna som exempel för alla för tillfället även om de såklart säkert är väldigt olika) förläggare går igång på!!
 
 
Läste ut Ole dole av M.J. Arlidge igår, en enkel, ganska standard men bra deckare som fungerade som bladvändare för min del. 
 
Nu ska jag droppa barnen på skolan och sedan ha en skrivdag deluxe i soffan med vovven! 
Kommentera inlägget här: