Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Smakstart

Kategori: Allmänt

Smakstart på veckan med bra skrivflyt. Matar på med resigeringen av deckaren. 

Idag blir det heldagskonferens på tema offentlig upphandling där jag arrangerar två seminarier och deltar i en panel, samling 7.30 inne i stan :/ 

Följt av en dragning på vår organisations styrelsemöte och julmiddag med sagda styrelse. Puh! Blir nog inget skrivet på vägen hem ikväll!

Hade administrationsmorgon igår och var nära att säga upp mig på stående fot samt brista ut i gråt. Hatar verkligen administration. Dessutom har vi två olika ekonomisystem man behöver behärska, varför inte ha samma till allt?! 
Hann som tur var återhämta mig under eftermiddagen så var på gott humör igen när jag åkte hem. 


Kommentera inlägget här: