Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Helgens utmaning

Kategori: Allmänt

Gräsmattan var helgens största utmaning. Mitt bland allt gömde sig gräsklipparen och krattan som jag tagit fram förra gången jag trodde jag skulle klippa gräsmattan.  Och själva gräset, mest annat som verkar frodas... Denna gång fick jag undan ca halva växthärket i alla fall så en helg till sedan är trädgårdsarbetet för denna säsong förhoppningsvis så gott som över. 
 
 
Idag blir det till att redigera igen. Kanske hinner jag igenom resten av manuset under denna vecka, tror jag jobbade en hel del med slutet förut så det borde flyta relativt bra men vem vet... Men det är redigeringen som förvandlar texten till något läsbart och förhoppningsvis njutbart så tror det är mycket sällan som det skulle visa sig vara bortkastat. 
 
Kommentera inlägget här: