Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Bättre och bättre dag för dag

Kategori: Allmänt

Jaha, dags att redigera igen. Fortfarande ”fast” i mitten som fortfarande behöver hitta sin stringens. Men, det blir i alla fall bättre och bättre dag för dag! 
 
Bra motivation också, att jag bestämt mig för att ge ut det själv om inte något förlag nappar. Vilket gör att jag undviker genvägar och gör det där lilla extra fast jag egentligen inte orkar... 
 
Helgen bjöd på en del avbokningar så den blev inte lika hysterisk som förväntat. Tråkigt såklart att ställa in saker men samtidigt skönt att kunna ta det lite lugnare. 
 
 
Galna mängder halloweenpyssel blev det i alla fall. Och skridskopremiär!
 
 
Hoppas på en lugn jobbvecka i och med höstlovet och en bra skrivvecka. 
Kommentera inlägget här: