Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Överlevde drink bonanzan!

Kategori: Allmänt

40-årsfesten visade sig även vara ett bröllop när Vanja Lundby-Wedin uppenbarade sig från ingenstans och vigde födelsedagsfirarna. En sångerska jag inte kände till sedan tidigare drog några låtar också, Maja Gödicke, fint och stämningsfullt och en riktig brakfest. Nu ligger jag i sängen och tar sovmorgon, väcktes av dörrklockan som ringde 10.48 men som tur var bara en gång. 
 
Oranget blev det för mig denna höstliga kväll, och bröllopstårtan var fantastiskt god!!
 
 
Här var bara två våningar av tre kvar dock...
 
Kommentera inlägget här: