Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Knäckt men utan knäck

Kategori: Allmänt

Fortfarande lite knäckt efter denna galet intensiva helgen. Julavslutningen är det största eventet i vår gymanstikförening där alla gymnaster är med, de yngsta födda -14 och ända upp till SM-juniortruppen. Galet kaosigt men jätteroligt. Men semestern närmar sig med stormsteg vilket jag är hemskt tacksam för! 
 
Oklart om jag klarar att skriva idag, får se vad som händer. Ska hålla min sista entreprenadrättskurs imorgon, svårt att hitta det rätta engagemanget med bara 9 arbetsdagar kvar innan jag byter jobb. Kommer behöva stålsätta mig och ta fram ett upplägg och en ppt nu på förmiddagen...
 
Hade tänkt koka knäck i helgen men det fanns helt enkelt ingen ork (rätt så talande med tanke på hur ojobbigt det är att koka knäck...). Ska försöka njuta av vardagen nu också och inte bara drömma mig bort till helgerna. Väcka barnen med ryggkli, se julkalendern, promenera till skolan tillsammans, det är rätt mysigt faktiskt! 
 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2018-12-17 | 08:51:36
    Bloggadress: http://nastasida.blogspot.se

    Oj, låter verkligen hektiskt! Här kände jag mig helt slut, och har egentligen inte gjort mycket mer under helgen än att typ tvätta kläder och stoppa julklappar i papper :-D
    Underbart med nedräkning dock, på jobbet!

    Svar: Mysigt, lät som den typen av helg jag hoppas på nu till fjärde advent!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: