Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Anlänt västkusten

Kategori: Allmänt

Igår anlände vi västkusten för skrivpaus och en veckas häng med familjen, två av mina brorsor med familj + mamma och pappa. Här utanför huset kommer jag sitta och softa en hel del förhoppningsvis. 
 
 
Lyssnar på podd om ”litteratur vi inte tycker om”. Lunch med Montelius #138 avsnittet heter Lugn med Montelius del 1. Hemskt ämne men kan inte låta bli :/

KOMMENTARER:

  • www.nastasida.blogspot.se säger:
    2018-08-06 | 13:12:28

    Ser härligt ut där på västkusten :-) Hoppas skrivpausen blir toppen!
    (Imponerades stort av försöket häromdagen till att skriva på lekland (?). När vi varit på liknande sitter jag mest och undrar om barnet slagit sig fördärvad i nåt klättertorn nån stans.
    //Mvh Annika, mamman med så där starka nerver.

    Svar: Haha, stoppa huvudet i sanden är jag bra på :/
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: