Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Posten levererar

Kategori: Allmänt, Parhäst no 2, Redigera, att skriva, dagbok, vi som skriver

Nämen, kolla kolla! Posten levererar! Brevbäraren har med skarpt våld tryckt ner kuvertet med lektörsutlåtandet i vår brevlåda med särdeles smal springa. Tack för det extra arbetet kära brevbärare! 

Maken slängde sig över utlåtandet men jag  försökte hålla distansen för att inte förlora mig helt. Har ju lite svårt att släppa grejer när jag väl kommer igång så försöker hålla mig till helgen. Men då jäklar ska redigeringen av parhäst no 2 börja på allvar!! 

Uppfiskat från brevlådan på väg in från kvällens hundpromenad!


Kommentera inlägget här: