Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Vanlig lunk med ett pirr

Kategori: Allmänt, Fackboken, att skriva, dagbok, vi som skriver

Vanlig lunk idag men med ett extra pirr eftersom barnen har sin första skoldag för terminen. Skrattar inombords åt mig själv, är ju väldigt gulligt och lite smådumt att jag (som vanligt) verkar mer pirrig och uppspelt än vad de är. Men jag har en tendens att bli exalterad över allt möjligt. 

Fin kvällspromenad i tisdags.

(null)

Och en bild från hundpromenaden igår kväll:

(null)

Inte helt fel den heller! Sen dök maken & några kompisar in dessutom = en perfekt kväll! 

Jobbade hemma igår (hurra då kan jag sova en timme längre på morgonen!) och fick en god men kanske inte så snygg lunch i form av rester efter en hemlagad enklare variant av Palak paneer (ni borde testa att laga om ni inte redan gjort det)!

(null)

Idag kanske jag hinner korrläsa fackboken lite mer också, hoppas det för jag längtar!  Har även ett möte förlag, dock inte gällande mitt eget skrivande utan en jobbrelaterad grej men ändå. Förlagsmöte är alltid förlagsmöte! 




Kommentera inlägget här: