Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Guds gåva till alla föräldrar?

Kategori: Allmänt, Deckare, att skriva, dagbok, vi som skriver

Alltså, det känns som att barn i mellanstadieåldern är Guds gåva till alla föräldrar! Sån otroligt mysig ålder. För att inte tala om skolämnet Hemkunskap? Plötsligt lagar dottern lunch, granola och kakor (på recept istället för improviserade hitte-på-kakor) och bjuder friskt. 

(null)

Jag har inte hundraprocent sug efter att redigera deckaren för tillfället ska erkännas. Eller jo, i teorin men när det väl kommer till att sätta sig är det värre med prioriteringarna.  Satte mig en liten, liten stund igår kväll trots allt. Det gick väl helt okej. 

Sen pågår bokmässan lite i instagrambruset som det mest blir att jag uppfattar av det hela här hemifrån. Så ovant att se folk samlade på det sättet … 



Kommentera inlägget här: