Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Segt, segare, segast

Kategori: Allmänt

Jag är så trött nu. Helt slut, hör inte väckarklockan när den ringer utan stänger av i sömnen bara. 

Får flashbacks från förra sommaren när barnen var lediga och vände på dygnet medan man själv skulle upp och jobba i ottan (typ). Risken är därmed att det inte är någon ljusning  i sikte förrän till semestern... 

Skrivpasset igår blev en halv konversation bara. Men är ändå nöjd att ha fått ur mig något. Hoppas ha ett råmanus klart till slutet av augusti. Går skrivhelgen bra finns det nog hopp om att lyckas! 

Konserten med Bob Hund var fantastisk! Har egentligen aldrig lyssnat på dem men ändå var det sjukt bra. Och Mosebacke är ju en fantastisk scen en ljum sommarkväll. Vill gå på alla deras konserter nu!

(null)

Lyckades inte lämna datorn på jobbet dock :/ Fick smyga med gömd i en seveneleven kasse... 

(null)

När jag gjort mig omaket att släpa på den hela kvällen måste jag ju bara ha ett bra skrivpass nu på morgonen! 


Kommentera inlägget här: