Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Mackutdelning - inget skriv...

Kategori: Allmänt

Idag inleds arbetsdagen med mackutdelning till övriga organisationer som sitter i samma kontorshus som vi. Roligt med en liten organisation (7 pers) där man får shippa in där det behövs och inte BARA inom sitt expertisområde. Var länge sedan jag var på sådant ställe och det känns riktigt bra såhär långt! 
 
Mysig lokal för gårdagens festligheter! 
 
 
I eftermiddag väntar gympaträning med dotterns grupp som nu går upp till två gånger / vecka samt ska börja tävla nu i vår. Även det roligt, nytt och spännande! 
 
Med lite tur hinner jag göra några förlagsutskick imorgon bitti på väg till jobbet, möjligen. Annars får det vänta till senare. Ska försöka njuta av allt annat som är kul i livet nu. Min man började nytt jobb i förra veckan efter att ha pluggat (= varit hemma man vilket varit superlyxigt) i 2,5 år. Så det blir också en omställning att hamna i vardagslunk igen, laga middagar, hämta i skolan etc. 
 
Men känslan är än så länge bara positiv. Det känns helt rätt! 
Kommentera inlägget här: