Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Nästan fredag!?

Kategori: Allmänt

Hur det nu är möjligt är det idag Nästan Fredag. För egen del även Nästan Semester. Outzz outzz...

Fortsätter med en ny respons grej idag, blev klar med den förra igår. Har inget jag är sugen på att läsa på resan, kanske ska försöka slinka förbi en bokhandel på lunchen idag?!

Nya jobbet fortsätter leverera, dock svårare än man tror att locka folk till diverse event man försöker anordna. Folk är upptagna och utbudet som pockar på uppmärksamheten är stort. Liknande problem som man sett från diverse boksigneringsevent med andra ord. Jag kommer vara luttrad när/om jag står vid ett annars öde signeringsbord med mitt antagligen föga intressanta alster... 
Kommentera inlägget här: