Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Hem ljuva hem

Kategori: Allmänt

Borta bra men hemma bäst. Frukost med vovven i knäet & ordningen återställd!

(null)

Idag ska vi ha barnvakt och blir bjudna av hans föräldrar på restaurang för att fira makens lärarlegitimation!
 Körde respons på flyget hem, inte långt man hinner på resan Berlin - Stockholm, 1 h 13 min minus start och landning då man måste ha datorn nerpackad...

KOMMENTARER:

  • Louise Baumgärtner säger:
    2019-02-17 | 12:30:07
    Bloggadress: http://www.mittmanus.se

    Jag tycker så mycket om att läsa din blogg, även om jag inte kommenterar så ofta (och det alltid blir fel adress till min sida;) Skönt att komma hem förstår jag. Och vilken välsignelse med ditt USB! Vänligen Louise Baumgärtner

    Svar: Tack, roligt att höra!!
    Helena Dahlberg

Kommentera inlägget här: