Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Ute och snurrat

Kategori: Allmänt

Igår blev det förkovran i juridik i form av några seminarier på eftermiddagen/kvällen. Vissa skulle gå vidare ut och festa, såååå avlägset för egen del.
 
Fin utsikt över Stockholm från konferenslokalen som dock överskuggas av upprustningen av Slussen.
 
 
Har skickat en text till vår gamla slumrande responsgrupp från skrivkursen jag gick förra sommaren. Får se om någon vaknar till liv. Men skulle verkligen behöva lite input på det där mittenpartiet jag tog mig igenom förra veckan och som jag är osäker på hur jag ska kunna hotta upp. Det känns spretigt och halvslött. Håller tummarna att någon förbarmar sig över min text. 
Kommentera inlägget här: