Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Ofrivillig självförvållad paus

Kategori: Allmänt

Igår blev det en ofrivillig men ändå högst självförvållad paus i skrivarbetet.
 
Huvudvärken kom över mig och jag mådde så sjukt illa på tåget och höll dessutom på att somna. Kändes som alla stirrade ut mig. Mådde lite bättre efter att ha fixat lakritstuggummin.
 
Patetiskt så dålig utekvällskondition man har. Det blev inte senare i säng än en vanlig dag och kan inte understryka nog hur få öl jag drack. Men det var värt det och det var ändå huvudsaken.
 
Lyckades i alla fall säkerhetskopiera textfilerna så alltid något att glädjas över. Nu må datorn braka ihop bäst den vill! 
 
Idag känns allt bättre så hoppas kunna spurta nu resten av den här veckan. Tjoho!! 

KOMMENTARER:

  • www.nastasida.blogspot.se säger:
    2018-09-20 | 18:08:59

    Haha, ja men huvudsaken att det var värt det :-)
    Hoppas på spurt!
    /Annika.

Kommentera inlägget här: