Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Klar med redigeringsrundan?

Kategori: Allmänt

Meh!
 
Idag ser jag ut att bli klar med redigeringsrundan. Kan typ inte misslyckas, bara tio sidor kvar. Skönt avslut på denna tradiga vecka. Så kan jag börja med nya friska tag och ge mitten en rejäl omgång med början på måndag  :) 
 
Helgen kommer bjuda på ytterligare ett pyjamasparty. Börjar få rutin nu på det, kan man hoppas... 
 
Annars ska jag sitta och kolla instagraminlägg från bokmässan. Brukar kännas nästan som om man varit där av alla inlägg :) Går in i helgen med överraskande bra känsla! 
Kommentera inlägget här: