Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Kaosar

Kategori: Allmänt

Korta skrivpass i all ära men när man ska strukturera upp och få till de stora linjerna då är det inte optimalt. Nu hade det passat väldigt bra med en skrivresa och bara kunna kötta på i ett eller två dygn.
 
Men men, man tager vad haver. Kändes smått kaosigt igår men ger det lite tid och fler skrivpass så får jag hoppas att allt faller på plats.
 
Önskar lite att jag hade gjort en säkerhetskopia innan jag drog igång igår men men. Har aldrig tidigare velat gå tillbaka till en tidigare version så förhoppningsvis blir det inte så denna gång heller... 
Kommentera inlägget här: