Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Helgsammandrag

Kategori: Allmänt

Lördag fotbollscup, tog som vanligt hem det fiktiva priset som mest hysteriska fotbollsmorsan och hade ont i både hals och händer efter allt hejande sedan.
 
 
Kan inte låta bli att heja men bara positivt pepp, inga skällsord eller neggiga grejer. Men får nog hålla koll på mig själv framöver så jag inte faller över gränsen. Är så sjukt tävlingsinriktad när tillfälle ges. 
 
Idag söndag blev det att köra en massa tvättmaskiner, en tur till ÅVC, en sväng med hunden i skogen och nu gömmer jag mig i sovrummet med en chokladbit, en bok och ett glas rött. En bra helg på det hela taget. 
 
 
Kommentera inlägget här: