Romandebutbloggen

Här skriver jag om min väg till romandebut och livet därefter! Debuten kom år 2021 med kriminalromanen Dödsrensaren, skriven tillsammans med maken Jonas Dahlberg. Nästa kriminalroman av oss släpps juni 2024!

Skrivpaus

Kategori: Allmänt

Bra dag igår vad gäller redigeringen. Börjar närma mig den textmassan på slutet som är ”bättre” och anar ljuset i tunneln. 
 
Hade egentligen tänkt göra inskick av detta manus till några förlag under oktober men får revidera den planen. Bättre att vänta tills jag känner mig helt nöjd med denna redigeringsrunda...
 
Idag blir det dock skrivpaus eftersom jag har med mig barnen till jobbet. De älskar att hänga på mitt jobb och nu passar det bra när det är lite lugnare på höstlovet. Får väl se hur det går, alltid lite nervigt...
Kommentera inlägget här: